06.11.17

Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек
На виконання наказу Департаменту освіти Вінницької  міської ради від 05.09.2017 №447 «Про проведення щорічного Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек» у шкільній бібліотеці  з 01 жовтня по 31 жовтня 2017 року у закладі був проведений Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек під гаслом
                     «Шкільна бібліотека - за здоровий спосіб життя».
У Місячнику взяли участь учні з 1 по 11 класи, практичний психолог Колосовська В.В., соціальний педагог Чуманова Д.В., вчитель основ здоров'я Вітринська Ю.В., вчитель образотворчого мистецтва Нежевенко Р.С. та вчителі початкових класів.
Протягом місяця в бібліотеці на учнів чекали виставки-огляди літератури «Азбука здоров'я», «Здоров'я на вашому столі».
З метою вивчення ставлення учнівської молоді до вживання наркотичних засобів та психотропних речовин було проведено анкетування з учнями 8-Г та 10-Б класів, а також виготовлення інформаційного буклету на тему «Твоє здоров'я в твоїх руках» з учнями 5-8 класів.
 Особливий акцент, під час перегляду у холі школи соціальних роликів «Проти куріння», «Шкода куріння. Як насправді куріння вбиває» був зроблений на негативний вплив на підлітковий організм шкідливих звичок та модних викликів сьогодення.
З учнями 7-В, 7-Г, 9-Б було переглянуто та обговорено відео «Чорно-біле кіно. Наркотики і підлітки. 12+».
З метою поглиблення бібліотечно-бібліографічних знань та популяризації книги і читання учні 6- Б відвідали Вінницьку обласну бібліотеку для дітей ім. І.Я.Франка де прийняли участь в інтелектуальній грі - подорожі «Про все на світі».
Серед заходів, спрямованих на  обізнаність з даної тематики  була проведена вікторина серед учнів 6-х класів на тему «Бути здоровим це модно».
Основним видом діяльності шкільного бібліотекаря є бібліотечний урок. Протягом місячника були проведені урок-презентація «Поради лікаря Айболита. Охоронці здоров'я » з учнями 1-А, 2-В класів, бесіда «Чистота - запорука здоров'я» з учнями 1-Г класу.
Цікавою та змістовною була зустріч з працівником методичної групи КП «Вінницяоблводоканал» Мисливою А.І яка в доступній і змістовній формі познайомила учнів 1-2 класів з  «Вода в природі та її використання людиною», а 3-4 класів «Екологія водоймищ». Метою зустрічі стало формування в дітей бережливого ставлення до навколишнього середовища і його природних багатств.
Допомагали розкрити творчий потенціал учнів виставки малюнків на тему «Дерево здоров'я» (6-7 класи), та «Діти про воду» (1-4 класи).
Протягом місяця кожен міг ознайомитися з прислів'ями та приказками про здоров'я  у галереї крилатих висловів.
    З учнями 8-В класу було проведено заняття з елементами тренінгу на тему «Бути здоровим - престижно». 






























    В рамках проведення Місячника учні отримали багато корисної інформації, яку зможуть використати у повсякденному житті, отримали допомогу у профілактиці зміцнення здоров'я та формуванні культури здоров'я через різноманітні види виховної діяльності.

Немає коментарів:

Дописати коментар