07.04.20

Всесвітній день здоров'я

7 квітня – Всесвітній день здоров'я | НУФВСУ
     «Єдина краса – це здоров’я»
Г.Гейне
       У нашій суспільній свідомості вітає одна дуже проста думка, безпосередньо пов’язана з питаннями здоров’я і проблемами його відсутності. «Буде здоров’я - решта все, додасться», - так звучить це багатовікове спостереження. 
      7 квітня міжнародне співтовариство відзначає Всесвітній день здоров'я. Це свято було засновано на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров'я. З'явившись в 1948 році, ця організація об'єднала у своїх рядах представників 191 держави світу.
Перше святкування Всесвітнього дня здоров'я відбулося в 1950 році. Уже тоді глобальною ідеєю заходу була  пропаганда здорового способу життя.

      Часто наш вдалий чи невдалий день залежить від того, з яким настроєм ми прокидаємося вранці.
Тому, слідкуйте за красою і не забувайте про здоров'я!

Корисні підказки. Готуємо веселу вечірку - YouTube

Казка про хворобу немитих рук
Про хворобу немитих рук.

Немає коментарів:

Дописати коментар